سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
امید
درباره وبلاگ


باسلام خدمت دوستان عزیز.........نظریادتون نره.متشکرم............
آرشیو وبلاگ
نویسندگان
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 4
  • بازدید دیروز: 4
  • کل بازدیدها: 36182
پنج شنبه 92 مرداد 17 :: 9:23 عصر ::  نویسنده : امید خسروی

دیشب که نمیدانستم به کدامیک از دردهایم بگریم . . . 
کلی خندیدیم . . .

__________________________________________________________________________________

تا زمانی که خواسته ای از کسی نداری . . . خواستنی هستی . . .
اینجا آدمها انقدر شاعرانه دروغ میگویند و انقدر در دروغهایشان شاعر میشوند که نمیدانم در این سرزمین . . . 
با این همه فریب  . . .چگونه ست که دلم هنوز خواب باران را دوست دارد . . .

________________________________________________________________________________

لعنت به خیابانهایی که گربه ها در آن جفت گیری میکنند . . . 
اما من حتی نمیتوانم دست عشقم را بگیرم . . .

_________________________________________________________________________________

دارم از تو حرف میزنم . . .اما روحت هم از نوشته هایم خبر ندارد . . .
ایرادی ندارد . . .یاد تو به نوشته هایم رنگ میدهد . . .
شاید دیگری بخواند و آرام گیرد ذهن پریشانش . . . 

_________________________________________________________________________________

صبر کردن معجزه میکند . . . 
تنهاییهایت را پیش فروش نکن . . .فصلش که برسد به قیمت میخرند  . . . 

________________________________________________________________________________

کم باش  . . . اصلا هم نگران کم  شدنت نباش . . .
آنکس که اگر کم باشی گمت کند همانیست که اگر زیاد باشی حیفت میکند . . .
سعی نکن متفاوق باشی رفیق . . .فقط خوب باش . . .
اینروز ها خوب بودن به اندازه ی کافی متفاوت است

_________________________________________________________________________________

دوستت دارم ها هم گارانتی دارند . . .
زیرش که زدی نمیدانستی شرافتت را گرو گذاشته بودی . . .

_________________________________________________________________________________

گاهی مجبورم به آرامش عمیق سنگ حسادت کنم . . .
چقدر خیالش آسوده ست . . .
چقدر تحمل سکوتش طولانیست . . .
چقدر. . .
__________________________________________________________________________________

نمیدانستم دلتنگی دل نازکم میکند . . .آنقدر که به هر بهانه ی کوچکی چانه ام بلرزد و چشمهایم پر . . .
نمیدانستم نبودنت کودکم میکند . . آنقدر که ساعتها گوشه  ای بشینم و با همه قهر که چرا نیستی . . .چرا . . .

_________________________________________________________________________________

خیانت است اما . . . انقدر که با یادت بودم با خودت نبودم. . . .
ای کاش گفته بودی عاشق دیگری شده ای  . . .من خودم هم عاشق بودم . . . درکت میکردم . . .

_________________________________________________________________________________

اگر در زندگی جرات عاشق شدن را نداری . . . لااقل شعور معشوقه بودن  را داشته باش . . . .

_________________________________________________________________________________

کوتاه مینویسم دوستت دارم . . . .اما از دوست داشتنت کوتاه نمی آیم . . .

 




موضوع مطلب :