سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
امید
درباره وبلاگ


باسلام خدمت دوستان عزیز.........نظریادتون نره.متشکرم............
آرشیو وبلاگ
نویسندگان
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 2
  • بازدید دیروز: 2
  • کل بازدیدها: 36173
پنج شنبه 92 مرداد 17 :: 9:23 عصر ::  نویسنده : امید خسروی

 

وای از روزی که شریک خاطره هات یه شماره خاموش باشه و یه سیگار روشن . . .


__________________________________________________________________________________


عشقم اگه عوض شدی عیبی نداره ...

فقط عوضی نشو ...


________________________________________________________________________________


عشقه من ... همدم تنهاییم نبودی ...

همدم تن هایی شدی که تنت را برای یک شب میخواستند  . . .


________________________________________________________________________________


من بودم و یک خط خاموش ...

من بودم و دوستت دارم هایی که هیچوقت تحویل داده نشد ...

کاش بودی و میفهمیدی وقت دلتنگی یک آه چقد وزن دارد . . .

کاش بودی عزیز لعنتی ام . . .


________________________________________________________________________________


مواظب باش به چه کسی اعتماد میکنی رفیق . . .

شیطان هم روزی فرشته بود . . .


________________________________________________________________________________


هرگز به دیگران اجازه نده قلم تو را در دست گیرند ...دفتر سرنوشتت را ورق بزنند... خاطراتت رو پاک کننن

و در پایان بنویسند . . .قسمت نبود . . .


_________________________________________________________________________________




سکوت … 

و دیگر هیچ نمی گویم …! 

که این بزرگترین اعتراض دل من است 

به تو … 

سکوت را دوست دارم 

به خاطر ابهت بی پایانش …


_______________________________________________________________________


یـه چیـزی که هیـچ وقـت فکـرشُ نمـیکـردم

 


کـه به ایـن زودی بهـش بـرسـم

 


این بود که تـو این سـن بشینـمُ گـاهـی ناخودآگـاه

 


نفسهـای عمیـق از تـه دل بکشـم...

 


واسـه کشیـدنـشون حـالا زود بود ...!!!! خـــــیــــلی زود!!! 


_______________________________________________________

بفهم . . .

دارد ناز تو را میکشد . . .

مردی که از غرور  . . .

خورشید هم به پایش نمیرسد . .

 




موضوع مطلب :