سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
امید
درباره وبلاگ


باسلام خدمت دوستان عزیز.........نظریادتون نره.متشکرم............
آرشیو وبلاگ
نویسندگان
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 0
  • بازدید دیروز: 6
  • کل بازدیدها: 36184
پنج شنبه 92 مرداد 17 :: 9:24 عصر ::  نویسنده : امید خسروی

 

سکوت می کنیم....

به یاد تمام "دوستت دارم" هایی که در گلو ماند !

سکوت می کنیم...

به احترام تمام خاطراتی که درودیوار زندگی را آذین بسته اند !

سکوت می کنیم...

برای لحظه ای بیشتر باهم بودنمان . . . .

و سکوت انگار سخت ترین کار ِ دنیاست !

سکوت می کنیم !

آخ !

دیدی چه شد ؟

من با همین کلمات سکوتم را شکستم....


________________________________________________________________________________



اینروزها همه آدمها درد دارند
درد پول, درد عشق, درد تنهائی ...
اینروزها چقدر یادمان می رود زندگی کنیم


________________________________________________________________________________


محبت زیادی، همیشه آدمها را خراب می کند

گاهی آدمها می روند

نه برای اینکه دلایل ماندنشان کم شده

بلکه به این دلیل که آنقدر کوچکند که

تحمل حجم بالای محبت تو را ندارند

او که رفتنی است، بگذار برود . . .


________________________________________________________________________________


ابراز احساسات بیش از حد هم خوب نیست
بعضی‌ها را بی‌حس می‌کند


________________________________________________________________________________


شب هایم می گذرد
بدون اینکـــه
دلم هوای آغوشت را داشته باشد
آغوشت ارزانی دیگران
من مهمان
پاهای بغل کرده ام هستم
و این آرامشم را حتی
با تو عـــوض نمی کنم


________________________________________________________________________________


عــطر ِ تَنت روی ِ پــیراهنـم مــانده ..
امــروز بـویــیدَمَش عمــیق ِ عمــیق ِ!
و با هـر نـفس بـغــضم را سـنگین تر کردم!
و به یــاد آوردم که دیـگر ، تـنـت سـهم ِ دیگری ست...
و غمــت سـهم ِ مــن!


________________________________________________________________________________


یادم باشد به سهراب بگویم که عشق دیگر تپش قلبها نیست؛ صدای فنر تختهاست!!

 




موضوع مطلب :